Sposobów na zareklamowanie swojej działalności jest naprawdę dużo. Niektóre z nich moglibyśmy nazwać uniwersalnymi. Dlaczego? Ponieważ wiążą się z niskimi kosztami, pasują do każdej branży i, co najważniejsze, przynoszą długotrwały efekt. Słodycze z logo na zamówienie, bo właśnie o nich mowa, to niezawodny sposób, który może skutecznie pomóc Ci zbudować pozytywny wizerunek marki i zadbać o lojalność Klientów. Klasyczne krówki są więc w stanie przełożyć się w przyszłości na Twoje zyski i opinię o firmie.
Krówki dla firm, czyli jak słodkość wpływa na wizerunek marki
Zastanówmy się chwilę nad słodyczami z punktu widzenia Klienta. Poznaliśmy pewną markę i zaczęliśmy obserwować jej poczynania na mediach społecznościowych. Dosyć szybko zauważamy, że wiele produktów i polityka działania marki nam się podoba, więc decydujemy się na zakup. Po złożeniu zamówienia, w końcu otrzymaliśmy upragnioną paczkę, a w niej, oprócz zakupionych przedmiotów, jest jedną lub dwie krówki z logiem firmy.
To miły gest, który mógłby się wydawać zbyt banalny, żeby przyniósł jakiekolwiek korzyści. W rzeczywistości jednak jest zupełnie inaczej. Słodycze, szczególnie tak tradycyjne jak krówki, zawsze pozytywnie się kojarzą. Słodki smak jest przyjemny i jest nośnikiem wielu wspomnień. Jeśli więc zdecydujesz się na krówki dla firm z logo na zamówienie, Twoja marka będzie kojarzyć się Klientom właśnie w taki sposób — ciepły i godny zaufania.
Słodycze z logo — długotrwała i trafna reklama w każdej branży
Pozytywny wizerunek to jedno, a jego trwałość i wynikający z niego zysk to drugie. Dołączenie słodyczy na zamówienie z logiem firmy do paczek, niezależnie od branży, w której działasz, to swojego rodzaju nagroda za podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy z Twoją marką. W ten sposób budujesz lojalność swoich Klientów, ponieważ podkreślasz ich wyjątkowość. Oddziaływanie na poczucie wartości zawsze przyniesie długotrwałe korzyści.
Jak wzmocnić ten efekt słodyczy? Oprócz logo firmy, na opakowaniu każdej krówki na zamówienie umieść zapadający w pamięć slogan. Może być to motto Twojej marki, cytat nawiązujący w jakiś sposób do Twojej działalności lub krótki tekst, którym wywołasz uśmiech na twarzy Klienta.